30 Ağustos 2010 Pazartesi

PUDİNGLİ GÜLLAÇ TATLISI




Hayırlı ramazanlar diliyorum arkadaşlar.Baya bir aradan sonra bu güzel tarifi yayınlamak geldi içimden.Biliyorsunuz epeydir birşeyler yayınlamıyordum.Güllaç tatlısı bir çok şekilde yapılabiliyor ama ben bu tarifi hiç görmediğim için sizlerle paylaşmak istedim çok güzel oluyor.Ben şahsen güllacın sade ve ya cevizlisini pek yiyemem ama pudingli çok güzel oluyor. Denemenizi tavsiye ederim.
Geçelim tarifimize.

Aslnda bir tarif de yok ya ortada.Ben size şöyle tarif edeyim.5 yaprak güllaç yufkasını paketin üzerinde ki tarife göre hazırladım ve tatlının alt katını oluşturdum.Pudingi de tarifine göre hazırladım.Biraz güllaçlar sütü çektikten sonra ılık pudingi üzerine döktüm.Ben pudingi güllaç yufkalarını hazırladıktan sonra yapıyorum o arada ben hazırlarken yufkalar da sütü iyice çekmiş oluyor.Pudingin de üzerine tekrar 5 yufka güllaç hazırlıyorum.Tatlım iyice oda ısısında soğuduktan sonra üzerine ceviz serpiştirip buzdolabına koyuyorum iyicene soğuması için.Benim pudingim çilekliydi ve üzedrine ceviz kullandım.Bu tamamen sizin arzunuza göre değişebilir farklı malzemelerle de deniyebilirsiniz.
Açıkça soylemem gerekirse çilekli puding görsellik açısından çok güzel oluyor tabi ki lezzeti de öyle .Denemek isteyenlere kolay gelsin.

AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

OĞLUMUN EN SEVDİĞİ REKLAM

Powered By Blogger

FEEDJIT Live Traffic Feed