6 Haziran 2008 Cuma

KISIR

HAYIRLI CUMALAR HERKEZE.BU KISIRI P.D.Ç.S.E.-24.DÜZENLEYEN ARKADAŞIMIZA GÖNDERİYORUM.
KISIRIN TARİFİNİ HERKEZ BİLİYORDUR SANIRIM .BEN FARKLI OLARAK NE YAPTIĞMI YAZAYIM.İNCE BULGUR KULANDIM.SICAK SUYLA BULGURUMUZU YIKADIM.SUYUNU İYİCE SÜZÜP ÜZERİNİ KAPATIP 15 DK. KADAR KABARTIYORUM.SALÇAYI BİRAZ KAVURDUKTAN SONRA KABARAN BULGURU DA KATIP 1-2 ONU DA KARIŞTIRIYORUM.ATEŞTEN ALIP SOĞUMAYA BIRAKIYORUM.SOĞUYAN BULGURA İSTEĞE GÖRE YEŞİLLİK EKLİYORUZ.BEN İÇİNE İNCE KIYILMIŞ LİMON KABUĞU DA KOYUYORUM GÜZEL OLUYOR.UMARIM ANLATABİLMİŞİMDİR.
AFİYET OLSUN...

2 yorum:

Tuğba dedi ki...

Katılımın ve güzel tarifini bizlerle paylaştığın için çok teşekkür ederim canım.
Yarın etkinlikte son gün,yeni bir tarifle daha etkinliğe katılırsan çok sevinirim.Şimdiden teşekkürler:)

Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin.
Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Adsız dedi ki...

Gny.Kimsesiz zamanların yalnızlığında,aydınlık diyarların masalsı görüntülerinde,küçük bir çocuk yüreğinin annesine olan sevgisi değerinde bir merhaba dostum nasılsın

ellerine saglik cnm.

www.ballon.blogcu.com

OĞLUMUN EN SEVDİĞİ REKLAM

FEEDJIT Live Traffic Feed