6 Haziran 2008 Cuma

KISIR

HAYIRLI CUMALAR HERKEZE.BU KISIRI P.D.Ç.S.E.-24.DÜZENLEYEN ARKADAŞIMIZA GÖNDERİYORUM.
KISIRIN TARİFİNİ HERKEZ BİLİYORDUR SANIRIM .BEN FARKLI OLARAK NE YAPTIĞMI YAZAYIM.İNCE BULGUR KULANDIM.SICAK SUYLA BULGURUMUZU YIKADIM.SUYUNU İYİCE SÜZÜP ÜZERİNİ KAPATIP 15 DK. KADAR KABARTIYORUM.SALÇAYI BİRAZ KAVURDUKTAN SONRA KABARAN BULGURU DA KATIP 1-2 ONU DA KARIŞTIRIYORUM.ATEŞTEN ALIP SOĞUMAYA BIRAKIYORUM.SOĞUYAN BULGURA İSTEĞE GÖRE YEŞİLLİK EKLİYORUZ.BEN İÇİNE İNCE KIYILMIŞ LİMON KABUĞU DA KOYUYORUM GÜZEL OLUYOR.UMARIM ANLATABİLMİŞİMDİR.
AFİYET OLSUN...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Gny.Kimsesiz zamanların yalnızlığında,aydınlık diyarların masalsı görüntülerinde,küçük bir çocuk yüreğinin annesine olan sevgisi değerinde bir merhaba dostum nasılsın

ellerine saglik cnm.

www.ballon.blogcu.com

OĞLUMUN EN SEVDİĞİ REKLAM

Powered By Blogger

FEEDJIT Live Traffic Feed