22 Aralık 2008 Pazartesi

KADINBUDU KÖFTE

MALZEMELER:

  1. 500 gr. kuzu ve dana kıyması
  2. 50 gr. haşlanmış pirinç
  3. 50 gr. margarin
  4. 100 gr. ince doğranmış maydanoz
  5. 1 bağ kıyılmış maydanoz
  6. 1 çay k. karabiber
  7. 1 çay k. yenibahar
  8. yeteri kadar tuz

KIZARTMA MALZEMESİ:

  1. 100 gr.un
  2. 250 gr.çiçek yağı
  3. 3 adet iyi karıştırılmış yumurta

HAZIRLANIŞI:

  • Yağla soğanı tencereye koyup,ateş üzerinde karıştırın.
  • Soğanlar biraz renk aldığında,kıymanın yarısını ilave edip,suyunu çekene kadar kavrulduktan sonra soğutun.
  • Kavrulmuş kıymayı ve tüm malzemeyi yoğurun.
  • Eşit parçalara ayırıp oval bir şekle getirin.
  • Tavada yağı kızdırın.köfteleri önce una,sonra yumurtaya bulayıp,kızgın yağın içine tek tek koyup sağa sola çevirerek 2 dk. pişirin.

2 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

canım benim merhaba hoşgeldin.
ben tahmin ettim zaten bunun pcsi ya bozuk.yada hiç takılamıyor nete..çocuklarda küçük olunca senin olabilir.
benim hepsi okula gidiyor.en büyük sabahçı diğer ikiside 11.de gidiyor öğlenciler.ama anca fırsat bulup yada evişini ihmal edip takılıyorum bende.bak şimdide oğlan gelir yenmek ister.neolurdu şu tabağı ben alaydım..tşk edeydim..off üstünede kurabiye..eline sağlık canım öptüm kocaman..kutlamalarada tşkler yine görüşürüz o zamanlar gelsin hele..

Adsız dedi ki...

günaydın arkadaşım köfteler harika görünüyor ellerine sağlık sevgiler

OĞLUMUN EN SEVDİĞİ REKLAM

Powered By Blogger

FEEDJIT Live Traffic Feed