14 Nisan 2008 Pazartesi

İLK YAPTIĞIM GOBLEN ÇALIŞMAM

BUBENİM YAPTIĞM İLK GOBLENİM HEM YAPTIM HEM ÖĞRENDİM.YAPMAYA BAŞLAMADAN ONCE HİÇ YAPAMAZMIŞIM GİBİ GELİYORDU AMA YAPMAYA BAŞLAYINCA İNSAN ELİNDEN BIRAKAMIYOR.DİĞER İŞLERİ GÖZÜ GÖRMÜYOR(DANTEL,ÖRGÜ,OYA GİBİ).BİRAZ HESAP İŞİ DİKKAT İSTİYOR. BU DA İKİNCİ YAPTIĞIM GOBLEN ÇALIŞMAM .BUNUN YAPILIŞI BİRAZ DAHA ZOR VE FARKLI İLKİNE GÖRE.ŞİMDİ ELİMDE DE VAR BİR TANE O DAHA BÜYÜK MANZARA RESMİ(GORSKİ PARAKLİS) BİTİRMEK ÜZEREYİM .BİTİNCE ONU DA PAYLAŞACAĞIM SİZLERLE.


4 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

canıım günaydın...kızı yolladım az bakınıyom..az ve öz yazam hehe:))
çok güzel görünüyor canım..etamin demi bunlar goblen demişin ama..
çeyizimden birkaç panom var ama asmadım hep koliledim..
güle güle kullan canım benim oo en küçük şekeri yedim yedim...mucuk mucuk öptüm..

makhina dedi ki...

selam arkadaşım öncelikle sayfanız çok hoş,dolu dolu,hayırlı olsun.etkinliğe katılmak istemenize çok sevindim,makhinam@hotmail.com a etkiniğe katılacağınız resimi gönderip katılıyorsunuz son gün 19 nisan 20 nisanda sayfada yayınlanacak,sizde aynı gün yayınlayacaksınız,banneri eklemeye gelince bannerin kodu alıp şablona yapıştıracaksınız,yapamazsanız da çok önemli değil,hayırlı günler dilerim

akasyakokusu dedi ki...

günaydın canım..şablona bişey yapmadım canım .hani renk ve yazı şekillerinin ayarı varya onu tıklayınca ana sayfan açılıyor ekranın üst kısmında renk butonları olan bir bölüm var..sayfamın rengini istediğim gibi seçip yazımıda değişirsem kayıt et diyorum hepsi oo...
bugün misafirim gelecek takılırdım biraz buluşurduk belkimde kalkam ben..az ev toplayam bişeyler hazırlayam..
hadi öpüyorum senide şekerleride..

my hey dedi ki...

rezultata e super..i na men mi haresva tozi goblen ..

OĞLUMUN EN SEVDİĞİ REKLAM

Powered By Blogger

FEEDJIT Live Traffic Feed