6 Mayıs 2008 Salı

HAVLU KENARI




4 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

BÖCÜĞÜM İYİ GECELER..HARİKA BUNLAR YAA..HELE EN ÜSTTEKİ FAVORİM OLDU BENİM..SENMİ ÖRDÜN VALLA BRAVOO CANIM..
ELİNE KOLUNA SAĞLIK CANIMSIN EŞİM İZNE AYRILDI EVDE ON GÜN..BABAMDA YARIN GELİYOR İNŞAALLAH..ARADA KAÇAR GELİRİM SENİ GÖRMEYE..
KOCAMAN KOCAMAN ÖPTÜM SENİDE TEYZOŞLARIMIDAAA..

gülpınarı57 dedi ki...

selam canım ben geldim nihayet pc yapıldı sizleri cok özledim görüşmek dileğiyle

gülpınarı57 dedi ki...

canım ya bir debloguna cbox koysana daha rahat yazışırız ban gebzenin neresinde oturduğumu sormuştun darıca dayım peki sen nerde oturuyorsun canusu

gülpınarı57 dedi ki...

canım ya bir debloguna cbox koysana daha rahat yazışırız ban gebzenin neresinde oturduğumu sormuştun darıca dayım peki sen nerde oturuyorsun canusu

OĞLUMUN EN SEVDİĞİ REKLAM

Powered By Blogger

FEEDJIT Live Traffic Feed