9 Ekim 2008 Perşembe

NİHAYET MERHABA VE SOBE

Herkeze kucak dolusu selamlar.Evet nihayet yeniden aranızdayım.Bazı problemler nedeniyle ara vermek zorunda kalmıştım,bloguma giremiyordum amasonunda problemler halloldu ve buradayım.Bu zaman içersinde o kadar çok şey birikti ki sormayın.Hepsini yavaş yavaş sizlerle paylaşacağım.Öncelikle yanıtlamam gereken bir sobem var.blog dünyasına adım atığımdan beri hep sobelenmek istemişimdir.Nerdeyse yalvaracaktım noolur benide sobeleyin diye.Tam sobelendim bu seferde bloguma giremediğim için cevap veremedim.beni sobeleyen arkadaşım PAPATYEDELİSİ SİBEL'e çok teşekkür etmek istiyorum.Arkadaşım nolur kusura bakma bu kadar gaciktiğim için benim elimde olmayan nedenlerden dolayı bir gecilmeydi.
Şmdi geçelim cevaplara bakalım becerebilecekmiyim.

1. Blog yazmaya ilk defa nasıl başladın?

Blog yazmaya ilk defa blogları gezinirken yapılan paylaşımlar,kurulan dostluklar çok hoşuma gitmişti bu şekilde bende birşeyleri paylaşmak istedim ve blogumun olmasına karar verdim.

2.Blog yazılarının konusunun belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor musun? Yoksa içinden geldiği gibi mi yazıyorsun?

Aslında pek yazı yazıyor sayılmam daha çok elişi,örgü,yemek türünde yayın yapıyorum ama belli bir çizgim yok.

3.Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin?

Allah ne kadar nasib ederse.Elden ayaktan düşene kadar sürsün isterim ben ama zaman insana ne gösterir bilinmez.

4.Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?

Yoo hayır.Öyle değil ne zaman kendimi iyi hisedersem o zaman bir şeyler yayınlıyorum.Nede olsa bahanem çok üç tane yaramaz meleğim var öncelik onların.

5.Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?

Aslında feragat etmiyorum desem yalan olur.İtiraf edeyim bu birkaç aylık ara baya iyi geldi.Bu zaman içersinde ne kadar çok işler yaptım anlatamam.Bundan sonrada ara,ara geçmeyi düşünüyorum PC' nin karşısına çünkü yayınlıycak bir şeyler çıkmıyor ortaya.

Evet alnımızın akıyla bitti.İnşallah olmuştur.
Ben kimseyi sobelemiyorum çünkü baya gecikmiş bir sobeydi.

1 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

canımmm azizem böcüğüm nihayet.gözden ıraksın gönülden ıraksın olmuyor böyle..
nihayet gel şöyle yanıbaşıma.
gitme bir daha.
sobe güzeldi bende cevapladım aynısını.
yüreğine sağlık olsun..
birde hangi resmi dedin bilemedim..tart falan dedin..al ne istiyorsan hehehehe reklamım olsun lafımı olur yani:)))
canım ciğerim hepinizi öperim çocuklarlan gözlerim kapanıcak gibi millet uyudu bende az bakayım dedimdi.gelirim yine byby..

OĞLUMUN EN SEVDİĞİ REKLAM

FEEDJIT Live Traffic Feed