23 Şubat 2009 Pazartesi

HAVLU KENARI




8 yorum:

sarıgül dedi ki...

çok şık duruyor ellerinize sağlık

ELBİSTANLI dedi ki...

merhabalar arkadaşım, yaklaşan mevlid kandili ve kutlu doğum haftası
sebebiyle yasin, kuran hatmi ve salavat okumaları başlattık.blogumu
ziyaret ederek katılımını bekliyorum.şimdiden hayırlı cumalar diliyerek
selamlar sevgiler bırakıyorum.

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı geceler,cumanız mübarek olsun.a.e.o.

Nur Kılıç dedi ki...

Sizleri öyle özledim ki canım benim blogumu sildim ama geri alabilirsem inşallah gelecegim :) beni hatırladıgınız için teşekkür ederim hiçbirinizi bende unutmadım...
Gönlü güzel arkadaşım benim

mine dedi ki...

Canım emegine saglık..... beni yanlız bırakmadıgın ve güzel temennilerin için teşekkür ederim. Aynı dilekler tüm dünya için olsun diyorum.

defneylebirlikte dedi ki...

havlu kenarların çok güzel canım.mutlu pazarlar...

muazzez dedi ki...

CANIM ARKADAŞIM:)) SEVGİLİ ARKADAŞIMIZ http://seragun.blogcu.com/ ÖNDERLİĞİNDE ESKİLERİ YENİLEME (DEĞERLENDİRME) MART AYI ETKİNLİĞİNİN EV SAHİPLİĞİNİ BEN YAPIYORUM DESTEĞİNİZİ BEKLİYORUM:)
KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM BANA YORUM VEYA MESAJ BIRAKIRLARSA
GELİP ALIRIM. ETKİNLİĞİ BAŞLATTIĞIM 15 MART TARİHİN DE SIRAYLA YAYIMLARIM.SON KATILIM TARİHİ 31 MART
BENİ DESTEKLEYECEK BÜTÜN ARKADAŞLARIMA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM:))

SMİLENA dedi ki...

eline sağlık kalinka...

OĞLUMUN EN SEVDİĞİ REKLAM

FEEDJIT Live Traffic Feed