7 Kasım 2008 Cuma

HAYIRLI CUMALAR

Hayırlı cumalar tüm dostlarıma .Beni sayfamda ziyaretime gelen tüm dostlarıma kendi ellerimle ,kendi yetiştirdiğim kasımpatıları armağan ediyorum.

1 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

hiiii:) çok severim aman aman bunun her rengi vardır..ramazan çiçeği derdik biz.
misler gibi kokladım canım..yorumunu aldım yayınladım canım..alemsin valla iki arada bir derede kaldım ama yayınladım yani:)
kızım daha iyi canım..dün okuldan gelince gülüyodu kaşınmadım hiç diye..şimdi hala uyuyor..çok tşk ederim varlığın herşeye bedel..benim dostlarım hep özel vede güzeldir bilirim.
bende dün akşam epey takıldım burda..çokta yorgundum..
gideyim ben daha dantelede yazıcam:)

OĞLUMUN EN SEVDİĞİ REKLAM

FEEDJIT Live Traffic Feed