7 Kasım 2008 Cuma

UÇ ARA BİR KENAR DANTELİ

Herkeze şimdiden güzel bir haftasonu diliyorum.Bu sefer sizler için kenar danteli yaptım.Nasıl görünüyor çok güzel değilmi? Göründüğü kadar da zor değil yapımı en azından bana öyle geldi belki de dantel örmesini sevdiğim içindir.Başlamadan önce baya gözüm korkmuştu ama ... yapması çok zevkli.Bu örneiği nerden mi aldım?Örneği sevgili arkadaşımız GÖZNURUMUZ'dan aldım.Syfasını ziyaret etmenizi tavsiye ederim o kadar güzel işleri var ki görmeden olmaz.Ben özellikle oyaların anlamları ile ilgili yazısını çok beğenmiştim.Benim kisi henüz bu parçadan ibaret örülme aşamasında.Bitmiş halini görmek için yazının üzerine TIKLAYIN.


RESİMLERİN BÜYÜK HALİNİ GÖRMEK İÇİN ÜZERİNE TIKLAYIN.








5 yorum:

nazardeğmesin07 dedi ki...

İyi geceler canım ellerine sağlık dantelin harika bu modele çok benzer 2 yıl önce dikmiştim süper oldu bence devamınıda örmelisin çok güzel ve zarif duruyor

Nur dedi ki...

:) Çok rica ederim ne demek aksine mutlu oldum, ellerinize gözlerinize, güzel sözleriniz içinde güzel yüreginize saglık güzel günlerde kullanın...
Sevgilerimle

akasyakokusu dedi ki...

vay be güzelliğe..emeğe göznuruna bak..maşaAllah hatunlar çoğalıyo valla..dantel uzmanları sizii...
ellerine sağlık bayıldım inan..devamınıda ör..ben nasıl elime böyle ince ipler alıpta örecem bilmem gayri.ip yok oluyor elimde..ne yapıyım bende yünle örerim pike dantellerini:))) heheh oda yeni moda olur.
eline sğlık olsun gideyim nurun işlerinede bakayım..

halime dedi ki...

çok şık bir model.ellerinize sağlık çok ta güzel olmuş.güle güle kullanılsın.selamlar

akasyakokusu dedi ki...

MERHABA CANIM İYİYİM TŞK EDERİM..
SANIRIM SAYFAYA DİKKAT ETMEDİNKİ NASILSIN DEDİN.
ÇOK ÖPTÜM HAYIRLI CUMALAR.

OĞLUMUN EN SEVDİĞİ REKLAM

Powered By Blogger

FEEDJIT Live Traffic Feed