5 Kasım 2008 Çarşamba

İĞNE OYASI

Merhaba arkadaşlar.Sizler için çeyizimden bir kaç iğne oyası örneği getirdim.İğne oyası çok zarif duruyor benimde çok hoşuma gittiği için sizinle de paylaşmak istedim.Şimdilik bu kadar.Benim afacan oğlum uyandı bu günlerde beni baya yoruyor.Ondan arta kalan zamanımda işlerimi hallediyorum işler de bitince düşünüyorum PC'nin karşısına mı otursam yoksa dinlensem mi diye ? Bu aralar beni maazur görün lütfen arada ziyaret etmeye çalışıyorum ama bazen mesaj bile yazamıyorum.Hiç rahat vermiyor sürekli onunla oyun oynamamı istiyor.Şimdilik hoşçakalın ben oyun oynamaya gidiyorum (bu yaşımda maymuna çevirdi beni).










1 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

CANIM ÇOK GÜZELLER BÖCÜĞÜM..İĞNE TUTAN ELLERE SAĞLIK..AZBUÇUK BENDE YAPIYORUM AMA HİÇ YAZMA FALAN YAPMADIM..SADECE DÜĞÜM ALMASINI BİLİYORUM O KADAR BİRLAÇTA ZÜRAFA YAPMIŞTIM.
O İNCECİK İPLER ÇOK NARİN YAAA.
GÜLE GÜLE KULLAN DİYİM ANTİKA GİBİLER İYİ SAKLA VALLA.
ÖPTÜM KOCAMAN.

OĞLUMUN EN SEVDİĞİ REKLAM

Powered By Blogger

FEEDJIT Live Traffic Feed