16 Mart 2009 Pazartesi

OĞLUMUN İŞKEMBE MODELİ SÜVETERİ

Selam arkadaşlar.Herkeze güzel bir hafta diliyorum.Bugün sizlerle yeni bitirdiğim oğlumun işkembe örnekli süeterini patlaşmak istedim.İşkembe örneiği hep çok hoşuma gitmiştir beyazda ve açık tonlarda çok güzel duruyor.Ben elimde olan ipleri değerlendirmek istedim ve bu sonuç çıktı ortaya.Örneiğn yapılışını yazmıycam sizin için linkini vereceğim.Ben oradan çıkardım örneği..Örnek için buraya tıklayabilirsiniz.Ben sadece kesmeleri söyleyeyim çok muntazam oluyor büyük küçük farketmiyor aynı işlemi tapıyorum iyi sonuç alıyorum.




3,2,1 kesiyorum koltuk altını yani şöyle ilk sırada 3 ilmek,ikinci sırada 2
ilmek,üçüncü sırada 1 ilmek kesiyorum.Omuzları ise kalan ilmekleri üçe bölüp üç sırada bitiriyorum birden bitirince güzel durmuyor.



6 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ellerine sağlık çok hoş olmuş

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım.örgülerin çok güzel..bebek yeleği çıtır çıtır çok hoş olmuş.sevgiler

sümeyye dedi ki...

ilk defa gördüm bu modeli ama çok harika bir model bayıldım güzel günlerde giysin yakışıklı.ellerine sağlık

sümeyye dedi ki...

ilk defa gördüm bu modeli ama çok harika bir model bayıldım güzel günlerde giysin yakışıklı.ellerine sağlık

Marifetane hobi dedi ki...

Çığlık oluruz isyanlara türkü oluruz sevdalara rehber oluruz çikmazlara ve bir gülücük oluruz bizi hatirlayan tüm hayirli arkadaslara.. hayırlı geceler arkadaşım.küçük hatırlatma: kutlu doğum haftasına kadar yasin,salavat ve kuran okumalarımız devam ediyor arkadaşım.

süveterde çok şık olmuş canım ellerine sağlık oğluşun güle gle giysin.

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı geceler canım.bu mavili bebek yeleğinden blogcuya başladığım ilk günlerde ben de yapmıştım.çok güzel oluyor.sahibi güzel günlerde kullansın.a.e.o.

OĞLUMUN EN SEVDİĞİ REKLAM

Powered By Blogger

FEEDJIT Live Traffic Feed