17 Mart 2009 Salı

SPIDER-GİRL PELİN



Bu benim ortancam Pelişim.Prensesim,Ortancam diye severim ben onu ama onun hiç prenseslik bi hali yok. Size şimdi Pelinin bir anısını anlatmak istiyorum.Eşim Pelini hep Aslan kızım diye sever.Tabi oda buna karşılık olarak Aslan babacığm der.Üçuncü çocuğum doğmadan önce yani Ahmet Efem.(aklımızda da yoktu zaaten ama gönlümde hep vardı bir erkek annesi olmak.Allahıma çok şükürler olsun gönlümdekini verdi)Pelin o zamanlar 3 yaşlarınde felandı.Bir gün işten eve geldim Pelinin saçlar arkadan,önden kesilmiş,
kahkül kısımları gitmiş .Resmen kırpmış kendini mekasın ulaşabildğİ yerlerde saç kalmamış.Naptın sen böyle kızım dedim.
-Ben babam gibi erkek oldum demesin mi.
Gül gül öldüm gülmekten.Neyse ki bir erkek kardeşi oldu da erkek nasıl olurmuş gördü ama onun içinde var erkek Fatmalık bakın resmine kapılara tırmanıyor.



9 yorum:

halime dedi ki...

Allah bağışlasın çok tatlıymış.size de kolaylıklar diliyorum tabi.sevgiler

sümeyye dedi ki...

Allah bağışlasın çok şekeermiş senin erkek fatma:)kardeşi büyüdükçe o kendi prensesliğine yavaş yavaş dönecektir.

Nur dedi ki...

Çocuklarımız çogu zaman bizi hayata baglayan en degerli varlıklarımız oluyor Rabbim onları bizlere bagışlasın... AMİN ;)

keskinli dedi ki...

canim allah bagislasin senin ortancayi yada erkek fatmayi :))
masallah aktiflik anneden bulasmis
gece gelmissin yine dayanamadin demi:)) camasuir erken bitince öyle olur :)) neyse bacim ben kactim ise gidiyorum öptüm

akasyakokusu dedi ki...

canım azizem..böcüğüm..
kız sanma erkek fatma bitek sende var..
benim iki oğlanın arasında kızda aynı erkek gibi oldu..
oturması kalkması..sesi tavrı..deli edecek beni..
canları saolsunda büyüdükçe kendi kimliklerine dönerler inşaAllah..
canım benim Allah c.c. sağlık sıhhat ağız tadı versin..amin..

Adsız dedi ki...

Esselamün aleyküm arkadaşım rabbim prensesini ve efeni korusun.Bu mübarek gün beraberinde bizlere gül kokulu efendimizin şefeatini getirsin inşaallah.evin nur gönlün huzur dolsun.Cumamız mübarek olsun .rabbime emanet canım
www.asimelek58.blogcu.com

Adsız dedi ki...

merak etme şimdi böyle ama ilerde aynanın önünden çıkmaz bende öyleydim:-)

gökçe dedi ki...

aman canım benim bende böyleydim küçükken erkek gibiydim ama sonradan bak görürsün aynanın önünden ayrılmayacak kzınıda senide öptüm

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

hehehe şeker kıza bak maşallah

Allah bağışlasın :)

OĞLUMUN EN SEVDİĞİ REKLAM

Powered By Blogger

FEEDJIT Live Traffic Feed