20 Mart 2009 Cuma

TOKA YAPTIM


6 yorum:

Adsız dedi ki...

canım çok güzel olmuş vallahi bayıldım ellerine sağlık.....güzel bir hafta sonu diliyorum sevdiklerinle beraberiler

sümeyye dedi ki...

tokalar çok güzel ellerinize sağlık.

sümeyye dedi ki...

mesaj kutuma selam diye hitap edilmeyeceğini yazmışsınız.buradaki selam Allahın sıfatı değil.Hz.İbrahimin meleklerin ve müslümanların birbirlerine hitabı olan "SELAM"..ilginize teşekkür ederim. affınıza sığınarak selam ile ilgili birkaç ayeti sizinle paylaşmak istiyorum.

(hud,69) Andolsun ki elçilerimiz (melekler) İbrahim'e müjde getirdiler ve: "Selam (sana)" dediler. O da: "(Size de) selam" dedi ve hemen kızartılmış bir buzağı getirdi.
***İman edip de iyi işler yapanlar, Rablerinin izniyle içinde ebedi kalacakları ve zemininden ırmaklar akan cennetlere sokulacaklardır. Orada (birbirleriyle) karşılaştıkça söyledikleri "selam" dır(ibrahim,23)

Adsız dedi ki...

canım tokalar ne kadar şık olmuş böyle ellerine sağlık çok güzel bir fikir güle güle kullan yada kzın kullansın:)

mine dedi ki...

cok hoş olmuş arkadasım emegine, göz nuruna saglık.

Adsız dedi ki...

canım böcüğüm pek cici olmuş..
kim tacak bu cicileri saçlarına..kızınmı..
bende örerim kızıma böyle ciciler..bir heves çıkartır sonra.
çok öptüm sevgiler.

OĞLUMUN EN SEVDİĞİ REKLAM

Powered By Blogger

FEEDJIT Live Traffic Feed